Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, sürdürülebilir ve kesintisiz enerji hizmeti sunma hedefi doğrultusunda 2024 yılında Mersin’de yoğun bir şekilde bakım, onarım ve yatırım faaliyetlerini gerçekleştirdi. Şirket, enerji altyapısını güçlendirirken aynı zamanda dijital dönüşüm ve müşteri odaklı projelere de öncelik verdi.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin bir parçası olan Toroslar EDAŞ, sürdürülebilirlik stratejisini benimseyerek insan ve teknoloji odaklı projeler geliştirip hayata geçirerek Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden şirketler arasında yer alıyor. 1 milyondan fazla müşterisine daha güvenilir ve kesintisiz enerji sağlamak için Mersin’de müşteri odaklı çalışmalarını sürdüren şirket, önemli adımlar attı.

Mersin’de, hizmet verdiği 12 bin 503 trafo ve 44 bin 77 kilometrelik enerji hattında sürdürülebilir ve kesintisiz enerji sağlamak için bakım, yenileme ve yatırım faaliyetlerini devam ettiren Toroslar EDAŞ, aynı zamanda dijital dönüşüm çalışmalarıyla karbon ayak izini azaltmaya yönelik adımlarını da hız kesmeden sürdürdü.

Aydınlık bir kent vizyonu doğrultusunda mevsimsel ve coğrafi koşulların olumsuz etkilerini en aza indirmeyi hedefleyen şirket, Mersin’in çeşitli ilçelerinde 15 bin 587 aydınlatma armatürünün bakımını tamamlayarak enerji altyapısını güçlendirdi. Ayrıca, 49 pano, 411 trafo ve 575 dağıtım merkezinin bakımını yaparak altyapısını güçlendiren Toroslar EDAŞ, 2 bin 750 kilometrelik hattın bakımını gerçekleştirerek sürdürülebilir enerji dağıtımına katkı sağladı.

2024 yılında belirlenen yatırım hedeflerini başarıyla gerçekleştiren Toroslar EDAŞ, 1 milyondan fazla müşterisine kesintisiz ve kaliteli enerji sunabilmek adına 509 kilometrelik yeni kablo döşeme ve 6 bin 12 yeni aydınlatma armatürünün montajını tamamladı. Ayrıca, 498 yeni elektrik panosu ve 192 trafo merkezi kurarak altyapısını güçlendirmiştir.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, operasyonel süreçleri iyileştirmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak için teknoloji odaklı projelere ağırlık vererek dijitalleşme sürecine öncülük ediyor. Mobil Haberleşme ve Şarj İstasyonları ile afet anlarında iletişimi sağlayarak afet yönetimine katkıda bulunurken, ChatVolt uygulaması ile müşterilere anlık destek sağlıyor.

Müşteri odaklı yaklaşımını benimseyen Toroslar EDAŞ, operasyonel süreçlerini daha verimli hale getirerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Müşterilerine 7/24 hizmet sunan şirket, çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla müşteri talep ve şikayetlerini dinleyerek çözüm odaklı çalışmalarını sürdürüyor.

Toroslar EDAŞ, Mersin’deki enerji altyapısını güçlendirmek adına yatırımlarına kararlılıkla devam edecek. – MERSİN

Related Posts

Bluetooth 6.0 Özellikleri: Kablosuz bağlantıda yeni bir dönem başlıyor

Bluetooth 6.0, yeni cihazlarda ve akıllı telefonlarda yavaş yavaş yaygınlaşmaya başlayacak. Yeni bağlantı standartı sahip olduğu özellikleriyle kablosuz ses ve bağlantı alanında yeni bir çağın başlangıcını işaret ediyor. 

Dünya tarihini değiştirecek icat! Hayatınız tamamen değişecek

Son yıllarda akıllı telefonlar insanlar için yalnızca iletişim kurma aracı olmaktan çok daha fazlası haline geldi. Birçok veriyi, dosyayı, bilgiye içinde barındıran telefonlar insanların hayatlarının bir parçası haline geldi. Apple’ın efsane …

Güneş’te devasa bir delik açıldı: Kutup Işıkları mı geliyor?

Güneş’in yüzeyinde devasa bir koronal delik açıldı ve bu açıklıktan çıkan yüksek hızlı güneş rüzgârı doğrudan Dünya’ya doğru ilerliyor.

Unity’de beklenmedik ayrılık

Unity’nin Teknolojiden Sorumlu Üst Yöneticisi Steve Collins, göreve başlamasından yalnızca altı ay sonra istifa etti. Bu ani gelişmeyi TechCrunch adlı teknoloji haber portalına değerlendiren Unity sözcüsü, Collins’in kendi kararıyla görevini …

Beynin fazla çalışmasını önleyecek yüz dövmesi geliştirildi

Sensörler, hava trafik kontrolörleri, kamyon şoförleri ve diğer işçilerin maruz kaldığı zihinsel zorlanmayı izleyerek güvenliklerine katkı sağlayabilir.

Twitter çöktü mü? X, 24 Mayıs’ta yeniden erişim sorunu yaşatıyor!

24 Mayıs Cumartesi günü X (eski adıyla Twitter) platformunda kullanıcılar, siteye ve mobil uygulamaya girişte sorunlar yaşamaya başladı. Saat 15:40 itibariyle, birçok kullanıcı “Bir sorun oluştu” ve “Gönderiler yüklenmiyor” gibi hata mesajlarıyla karşılaştı.